In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 12 juni 2012

Spannende dagen

Gisteravond voor het slapen gaan had Elynn 38.2c en vanochtend 38.3c. Dus een zetpil erin.

Bij 38.5 is het contact opnemen met het zkhs en een antibioticakuur van 5 dagen.

Vandaag zou ik voor de 2e keer naar mijn werk gaan. Elynn was al vroeg wakker. Eigenlijk wel fijn want zo kon ik rustig de tas inpakken en alles klaar leggen.

Mijn moeder en Pascal gaan op Elynn passen als ik ga werken.

Eerst Aimee naar school gebracht. Gelukkig nu zonder huilen. Mijn hart breekt nu wel weer als ze moet huilen als ik weg ga. Het is voor haar ook niet niks deze situatie.

Daarna naar de bus op weg naar het werk. Ik heb mijn mail bekeken en verder wat bijgepraat.
Het lukt me nog niet om de mails inhoudelijk te lezen en aan echt werken kan ik op dit moment nog niet aandenken, maar het voelt wel goed om weer op te werk te zijn. Toch denk ik af en toe aan mijn meisje en hoop dat ze geen koorts krijgt.

Ik ben om 1 uur thuis. Alles gaat goed met Elynn en ze vermaakt zich prima. Ik doe snel nog een boodschapje en dan kan ik Aimee weer ophalen van school.
Daar is ook mijn moeder en Elynn.

Thuis kijken we de dvd van klein duimpje de is vandaag binnengekomen. Aimee en ik zijn laatst naar de show geweest en het was zo leuk dat ik de dvd gekocht hebt.

Elynn ligt na het eten te slapen op de bank. We leggen haar snel in bed. Het is duidelijk dat ze diep in aplasie is. Overal blauwe plekken en ontzettend moe.

Net toen ik haar naar bed bracht had ze nog geen koorts. Hopen dat dat zo blijft.

3 opmerkingen:

  1. Hopen ja dat ze geen koorts krijgt. Slopende dagen weer he, met die scan in het vooruitzicht. Ik leef mee met jullie. Victor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele dikke knuffel voor jullie beide! Wij leven ontzettend met jullie mee en ik kijk ook iedere dag even op jullie bloq om te kijken hoe het gaat met jullie kleine moppie en ook met jullie natuurlijk. Diep respect hoe jullie dit allemaal volbrengen. Ik weet voor je kind doe je alles en ga je door het vuur, maar dan nog diep respect! En ook zeker voor opie en omie, die iedere keer bijspringen!!!!

    Dikke knuffel
    El
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik ga voor jullie duimen dat de koorts wegblijft en dat de scan voor jullie wel positief is, het moet gewoon!!! Knap dat je begint met werken maar inhoudelijk komt het allemaal wel weer. Het lijkt me voor nu al zwaar genoeg om niet bij haar te zijn dus langzaam aan hoor! Groetjes Carla xx

    BeantwoordenVerwijderen