In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 17 juni 2012

Vaderdag.

Vandaag mocht Rob lekker uitslapen. Elynn was weer vroeg.

Om kwart over 9 gaan we Rob wakker maken met cadeautjes. Aimée heeft op school een hele mooie onderzetter gemaakt met een foto van haar erop voor het voetbal. Hij is Oranje.

Na het ontbijt gaan we aankleden en op weg naar de oma van Rob. Die is vandaag 74 jaar geworden.
Ook Rob z'n ouders komen daarheen.
Rob z'n zus blijft thuis want die is 39 weken zwanger en haar buik rommelt nogal. Super spannend wanneer ons neefje zich laat zien. Heerlijk weer een baby in de familie.

Na de visite bij oma gaan we even bij haar langs. Even kijken naar d'r badkamer.

Thuis worden Aimée en ik al snel door mijn broer en z'n gezin opgehaald om naar het surprisefeestje van mijn broertje te gaan. Die is afgelopen vrijdag 30 jaar geworden.

Wij stonden allemaal voor zijn appartement toen hij kwam aanrijden. Hij had het echt niet verwacht dus een leuke surprise.

Raar om alleen met Aimée op een verjaardag te zijn. Elynn is nog in aplasie en daarom mag ze niet mee van ons en blijft Rob bij haar thuis. Voel me incompleet gelukkig is het wel gezellig en vermaakt Aimée zich prima.

Wanneer we thuiskomen staat het eten al klaar en kunnen we gelijk aanschuiven.
Daarna kids naar bed.

Rob en ik zitten al helemaal klaar voor het voetbal. Ik heb er alleen niet zoveel vertrouwen in.

Morgen weer naar mijn werk en een gesprek met de bedrijfsarts.

's middags naar AMC bellen. Ik hoop dat Elynn dinsdag als 1 van de eerste geholpen wordt, omdat ze nuchter moet blijven. Al hoewel Elynn eet de laatste paar dagen echt bijna niks. Gelukkig krijgt ze sondevoeding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten