In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 3 juni 2012

zaterdag 2 juni 2012

Nadat het de avond daarvoor laat was, waren de meiden toch vroeg op.
Papa en Mama nog een beetje brak.

We konden lekker rustig aan doen. Heerlijk samen ontbeten en daarna hebben de meiden nog lekker in de speeltuin gespeeld.


Daarna nog lekker wat drinken en aardbeien eten en toen toch maar richting het ziekenhuis.

De vrijwilligster Naomi was er vandaag ook dus dat vond Aimee wel erg leuk. Ze hebben lekker geplakt en geknutseld.

Chemo werd al snel bij Elynn aangehangen. Tussen de middag heeft Elynn lekker geslapen.

Aimee, mijn moeder en ik zijn even naar buiten gelopen om te kijken wat er in de buurt is van het AMC aan winkels. We kwamen bij het winkelcentrum Holendrecht maar was niet bijzonder. Boodschappen bij de Vomar gedaan en een lekker ijsje gegeten.

Toen we weer in het AMC aankwamen was Opa Joop en Oma Annie er.
Ze hadden kip van KFC meegenomen voor Elynn. Daar heeft ze lekker van gegeten toen ze wakker was.

Na het avondeten mocht Elynn nog even los en zijn we nog even naar de speeltuin geweest en speelkamer geweest van het Ronald Mcdonaldshuis.

Aimee en ik bleven en Rob en Elynn gingen daarna weer richting AMC.

Lekker gedoucht en toen ik weer in de kamer kwam lag Aimee al lekker te snurken.

Rob heeft heerlijk voetbal gekeken en ik een romantische film op rtl4. Ach elke nadeel heeft zijn voordeel.

Met Elynn gaat het nog steeds goed. Ze eet en drinkt lekker en nog niet misselijk geweest. Gelukkig maar.

1 opmerking:

  1. Jeej, ik heb een ereplaatsje in de weblog ;-) Zag ook al een paar mooie gefotografeerde schoenen van mij opduiken ;-) Knuffel voor jullie en de meisjes,

    Groetjes Naomi

    BeantwoordenVerwijderen