In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 27 juni 2012

Nog lekker even thuis

Nog 2 dagen en dan moeten we ons weer melden in het AMC f8 Zuid.

Afgelopen maandag ben ik weer 2 uurtjes op mijn werk geweest. Het voelt goed om daar weer te zijn. Het is alleen balen dat het me 3 uur reistijd kost. Op het werk kijk ik wat naar mijn mails en praat met collega's, maar ik verzet nog geen werk. Ik heb nog niet naar mijn oude caseload gekeken of een dossier erbij gepakt. Misschien als ik over een paar weken weer wat meer uurtjes ga werken, ik dan ook weer begin met echt werken.

Met Aimée en het afscheid op school gaat het gelukkig goed. Het beloningssysteem heeft gewerkt. Ze zwaait elke dag vrolijk naar me voor het raam. Na school pakt ze niet eens meer het centje die ze dan verdiend heeft.

Dinsdag met Elynn en oma Annie op visite bij tante Deborah. Thijs slaapt alweer de hele tijd, zoals alle pasgeboren baby's dat bijna de gehele dag doen. Vandaag mag ik wel het flesje geven. Na het flesje gaat Thijs weer lekker verder met slapen. Heerlijk weer zo klein baby-tje vast te houden en heerlijk die drink geluiden.

's avonds moet ik naar de tandarts. Er moet een vulling gevuld worden en ik heb een gaatje. Vroeger zou ik ontzettend zenuwachtig zijn. Nu ben ik opzich ook wel zenuwachtig maar niet meer zo erg als vroeger. Aimée gaat mee om mijn handje vast te houden. Tijdens het boren denk ik aan Elynn en wat zij allemaal moet ondergaan en het boren valt achteraf natuurlijk weer hartstikke mee. Aimée heeft goed mijn handje vastgehouden.

Vandaag nadat ik Aimée naar school heb gebracht ga ik met mijn zus, neefje Nick en Elynn eerst langs Tergooi ziekenhuis om bloed te prikken voor de nieuwe kuur. Mijn zus blijft in de auto, zodat ik snel met Elynn kan gaan prikken. Pfff het is druk de wachtkamer zit vol. Als wij ons aanmelden wordt er gelijk gekeken of de kinderkamer vrij is en we mogen gelukkig gelijk doorlopen.

Elynn gaat er weer lekker voor zitten en het valt gelukkig allemaal weer mee. De laborante maakt een compliment dat ik altijd zo rustig blijf. Ik zeg dat dat komt omdat Elynn ook rustig is en het allemaal zo goed ondergaat. Ze geeft inderdaad aan dat het natuurlijk een wisselwerking is, maar wilde het graag even zeggen.

Wij hebben echt het geluk dat Tergooi zo meehelpt en dat we altijd gelijk door kunnen lopen. Iedereen komt Elynn altijd even gedag zeggen als ze weten dat ze er is. Ze mag altijd een kadootje of mooie stickers uitkiezen. Dat is ons natuurlijk ook veel waard. We hoeven dan niet lang te wachten en kan Elynn snel geprikt worden.

Na het prikken rijden we door naar Monkey Town Bussum waar nu alleen maar peuters zijn. Het is door het vieze weer wel wat druk maar dat mag de pret niet drukken. Elynn gooit gelijk d'r mutsje van d'r hoofdje en gaat lekker spelen.
Ze heeft zich prima vermaakt met neefje Nick.
Dit moeten we vaker doen als Elynn uit aplasie is.

Morgen komen hulptroepen me helpen het huis weer even helemaal op te ruimen en schoon te maken.
Aimée gaat na school voor het eerst bij een vriendje spelen. Ben benieuwd hoe dat gaat.

1 opmerking:

  1. Heel veel sterkte vrijdag, voor jullie allemaal.
    Lfs danny en daisy

    BeantwoordenVerwijderen