In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 26 september 2012

dinsdag 25 september 2012

Vannacht heeft Elynn d'r bedje ondergespuugd. Nadat de nachtzuster het bed verschoond heeft gaat ze gelukkig lekker verder slapen.

Ik word gewekt door iemand op de kamer die goedemorgen zegt, maar houd me ogen nog even dicht.
Even later toch maar opstaan en aankleden. Elynn wilt rondjes lopen dus we gaan de gang op.

Vandaag wordt Elynn weer geprikt.

Op een gegeven moment zitten we met een aantal ouders en kindjes bij de koffiehoek en komt er een oudere vrouw en man aan met een Bas. Zij maken muziek en in de bas zitten allemaal laatjes. Aan de hand daarvan vertellen zij een verhaal. De kinderen vinden het hartstikke leuk.

Elynn wilt nog even slapen. Wanneer ze wakker is mag ze voor de chemo in d'r hoofd. De andere chemo's zitten er ook gauw in dus we mogen al vroeg naar huis deze dag.

We rijden nog even langs oma Annie en zijn op tijd om Aimée op te halen.

Ik ben ontzettend moe en heb daarna nog even een dutje gedaan.

Na het eten gaan we met z'n alle vroeg naar boven, douchen en naar bed.

Ik kan helaas niet gelijk de slaap vatten en bij elk kuchje van Elynn sta ik op om even bij haar te kijken.

's nachts is het helaas wel raak. Elynn spuugt weer d'r bedje helemaal onder. Het is ondanks dat we moe zijn teamwork en al snel is Elynn weer schoon en ligt ze weer in een schoon bedje.
De sondevoeding zetten we niet meer aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten