In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 7 september 2012

vrijdag 7 september 2012

Vanochtend piepte de sondepomp al voor 6 uur. Niet omdat hij op was, maar waarschijnlijk omdat die in een knik lag. Met mijn slaaphoofd de sondepomp maar uit gezet.

We worden tegen 8 uur wakker. Ik ga even douche en Elynn tv kijken. Dan komen de verpleegsters al binnen voor controle. Gelukkig heeft Elynn geen koorts meer en gaat het gewoon goed met haar.

Het bed wordt verschoond en Elynn wordt gewogen.

We ontbijten samen. Het lab komt langs om bloed te prikken. Pas daarna mag de antibiotica weer aangehangen worden.

Mijn broertje is gister terug gekomen van vakantie en komt rond het middaguur gezellig langs met Laura en Nina. Elynn krijgt nog kadootjes voor haar verjaardag en nog een mooie ballon.

's middags doen Elynn en ik samen een dutje. Ik ben kapot en voel me helemaal niet lekker. Even slapen heeft me wel goed gedaan.

Rond 5 uur mag Elynn weer los en mag over de afdeling rennen. Rob en Aimée zijn inmiddels ook gearriveerd en later ook opa Joop.

Aimée en ik gaan met opa mee, want ik blijf het weekend thuis met Aimée en kom zondagavond pas weer terug. Rob blijft het weekend dus bij Elynn in het ziekenhuis.

Misschien ook wel even goed voor mij want ik voel me echt niet zo lekker en ik wil Elynn niet aansteken.

Mijn vriendin Jacqueline komt gezellig langs en we halen lekker sushi en spekkoek en gaan the voice kijken.

Maar eerst wilt ze me helpen even het huis op orde brengen. Het ziet er nog steeds zo uit als toen ik woensdagochtend weg ging.

Zo lekker in mijn eigen bedje slapen heerlijk beter dan de harde bedbank in het ziekenhuis.


4 opmerkingen:

  1. Lieverds,

    Bewondering voor jullie! Ook jullie zijn vechters. Ook jullie verdienen respect.

    Groetjes en liefs uit het mooie Noorden,
    S
    (via kanjerguusje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mama van Elynn,

    Sinds kort volg ik jullie blog, we kennen elkaar helemaal niet maar toch raakt het me en wil ik laten weten hoe geweldig jullie dit als gezin samen doen. Natuurlijk, er is geen keuze maar je moet het wel allemaal even doen. Ik heb zelf slechts één keer een angstig ziekenhuisweekje doorgemaakt met mijn zoontje die een streptokokkenbacterie had en vond dat toen al een uitputtingslag.
    Diep respect dus, zeker voor jullie dochtertje.
    Ik zie dat er deze maand een opname gepland staat, denk je dat ze het leuk vindt om een kaartje te krijgen van 'vreemde' blog volgers? Al tovert het maar een glimlachtje, voor mij een kleine moeite. Groetjes van Lenie, mama van 2 kids uit Lekkerkerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel en kaartjes ontvangen vind Elynn ontzettend leuk en het maakt de ziekenhuiskamer ook veel gezelliger.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga morgen gelijk vast een mooie voor haar uitzoeken.

      Bedankt voor het antwoord en groetjes van Lenie.

      Verwijderen