In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 27 september 2012

Donderdag 27 september 2012

Vanochtend worden we wakker door de wekker. De kinderen slapen nog voor de verandering. Ik laat de wekker nog 2 keer afgaan, maar dan moeten we echt haasten.

De meiden wakker maken en aankleden. Aimée d'r tas inpakken en ontbijt maken.

Rob geeft Elynn d'r medicatie. Helaas moet ze daarvan spugen. Als ik het even later geef gaat het gelukkig goed.

Rob brengt Aimée naar school  en daarna gaan we met de auto richting Amsterdam. Ze zetten me eerst af bij mijn werk en Rob en Elynn rijden daarna door naar het AMC.

Ze zijn vandaag erg snel klaar. Zo snel dat Rob niet eens parkeergeld hoeft te betalen.

In de middag slaapt Elynn een paar uurtjes.

Ik ben rond 5 uur thuis en het eten staat al klaar.

Na het eten gaat Aimée met glitters op onze armen tatoeages zetten en ze vind het leuk.

Dan gaat Elynn lekker douchen en naar bed. Ze is moe.

Aimée blijft nog even op.

Ik ga even een uurtje sporten heerlijk.

Morgen laatste dag van deze kuur. Dan zit chemo kuur 12 erop en is het wachten op de MRI en de uitslag daarvan en het horen van de verdere behandelplan van Elynn. Spannend, maar gelukkig hebben we een aantal leuke dingen op de planning staan.

3 opmerkingen:

  1. Heey Chantal, Rob, Aimée en Elynn!

    Ten eerste een grote knuffel voor Aimée, top dat je je zwemdiploma hebt! Verder hoop ik dat Elynn zich goed genoeg blijft voelen, zodat jullie met z'n allen kunnen genieten van de speciale dag.

    Tot snel! Liefs Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duimen dat de uitslag van de MRI positief is en dat jullie morgen een geweldige dag hebben! Veel liefs, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een spannende tijd voor jullie maar gelukkig kunnen jullie dit weekend weer even met z'n viertjes zijn. Heel veel plezier dit weekend! Ik ben heel erg benieuwd!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen