In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 26 september 2012

Woensdag 26 september 2012

Vanochtend is Aimée vroeg wakker en ook Elynn roept dat ze naar beneden wilt.

We brengen Aimée naar school en rijden daarna door naar het AMC.

Wanneer we op de afdeling lopen zegt de verpleegkundige dat ze achter de arts aan gaat.
We lopen wat rondjes en gaan naar de speelkamer.

Wanneer de dokter er is gaan we naar de behandelkamer. Ik vertel over de misselijkheid en het spugen en we krijgen een recept mee voor medicijn tegen de misselijkheid die we 's avonds moeten inbrengen.

Vandaag zijn we ook weer gestart met de SDD medicatie. Gelukkig gaat dat allemaal goed en is ze daar niet misselijk van.

Als we thuis zijn pak ik de zwemtas en spullen in. De postbode staat aan de deur. De kinderen hebben een kadootje van iemand gekregen en zelfs ik ben door diegene verwend.
Ook ontvangen de meiden bijna dagelijks kaarten. Het voelt apart en hartverwarmend dat mensen het leuk vinden om dit te doen en zo belangrijk voor ons. Ik krijg dan echt het gevoel dat we er niet alleen voorstaan en mensen gelukkig met ons meeleven.

Als we Aimée van school halen rijden we direct door naar het zwembad. Daar kan Aimée even rustig een boterhammetje eten en wat drinken.

Vandaag mag Aimée samen met 2 andere afzwemmen en voor de andere kindjes is het proefzwemmen.
Opa joop, oma Annie, mijn zus en mijn neefjes Luke, Ryan en Nick zijn ook gekomen om naar Aimée te kijken.

Het zwemmen ging ontzettend goed alleen het zwemmen onderwater door een gat ging niet zo goed. Er waren heel veel kindjes waarbij het niet lukten en Aimée heeft het meerdere keren overnieuw moeten doen.

Voor Elynn was het allemaal een beetje teveel en het was ontzettend warm. Ze wilde ook zwemmen zei ze en heeft veel gehuild.

Gelukkig heeft Aimée het wel zo goed gedaan dat ze de A diploma heeft gekregen. Nu verder voor de B diploma.

Rob werd nog gebeld door de stichting de opkikker voor een SUPER opkikkerdag. Raar om nu toch een dag te plannen ondanks dat we de verdere planning niet weten.

's avonds nog met mijn moeder en Pascal geskyped en tante Deborah nog even op visite gehad.

Morgen gaat Rob weer met Elynn naar het AMC en ze zetten mij af bij mijn werk zodat ik een paar uurtjes kan werken.

Hopen dat Elynn vannacht niet misselijk is en dat de medicijnen hun werk doen.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Aimée met je a-diploma, knap gedaan hoor !

    Groetjes van Yvonne uit Tilbug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je A diploma Aimée!

    Groetjes van zomaar een meelevende / meelezende mama

    BeantwoordenVerwijderen