In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 4 september 2012

Maandag 3 september 2012

Vandaag werd ik wakker door de wekker. Helaas vanaf vandaag kunnen we niet meer uitslapen, want de scholen beginnen weer. Het was wel even druk voor me deze ochtend. Alle drie wassen en aankleden. Voor alle drie tassen inpakken.

Ik zou Aimée naar school gaan brengen. Elynn zou met oma Annie mee gaan en ik zou na het wegbrengen naar de bushalte gaan om naar mijn werk te gaan.

Ook vandaag stond ik op met knallende hoofdpijn. Aimée vond ontbijt niet lekker dus in totaal drie x iets anders voor haar gemaakt. Ik had geen moment rust om even een bakkie te doen.

Aimée had wel zin om naar school te gaan gelukkig en ze heeft bij het afscheid nemen niet gehuild.

Elynn had bij het wakker worden al wel verhoging. Eigenlijk is Elynn tijdens aplasie als ze wakker wordt een kachel zo warm dat ze is, maar gelukkig zakt het dan af.
We staan alweer op scherp, want als Elynn een temperatuur boven de 38,5 graden houdt dan moeten we bellen met het AMC en dat betekent dan 5 dagen opname en aan de antibiotica.

Rob heeft het al wel ingecalculeerd omdat ze eigenlijk bij alle kuren A een bloedtransfusie nodig heeft en koorts krijgt. Het blijft dus spannend, want we zitten natuurlijk niet op een opname te wachten.

Ik heb 's ochtends al 2 paracetamol ingenomen, maar de hoofdpijn blijft.

Als ik op mijn werk aankomt roept mijn teammanager mij bij hem. Het team heeft een kado voor de meiden gekocht en dat wilt hij aan mij meegeven. Daarnaast het het team geld opgehaald voor ons om een dagje weg te gaan met z'n vieren en de directie heeft daar een bedrag bovenop gedaan.

Ik was helemaal verbaasd en sprakeloos. Wat ontzettend lief en aardig dat ze dit blijven doen. Het doet ons erg veel. De meiden waren ook erg blij met hun kadoos en Rob was ook blij verrast toen ik het hem vertelde.

Dus we gaan binnenkort lekker een dagje met z'n vieren weg.

Na het werk ben ik ook naar oma Annie gegaan en we hebben daar ook gegeten.

Als we thuis komen ligt de mat bij de voordeur weer vol met kaarten. De kaarten blijven nog wel even binnenkomen denk ik.

1 opmerking:

  1. Wat lief dat je werk zo meeleeft, Chantal! Ik hoop dat Elynn geen koorts krijgt, want jullie brengen wel genoeg tijd door in het AMC, vind ik. Laten we afspreken dat ik jullie tijdens de volgende kuur weer zie in de speelkamer.

    Hebben jullie trouwens Facebook? Ik heb afgelopen weekeinde 24 uur geskeelerd voor KiKa en had op mijn shirt Elynns naam geschreven. Zijn leuke foto's van. Ik ben te vinden op Facebook onder Naomi Bönker

    Groetjes Naomi (vrijwilliger speelkamer)

    BeantwoordenVerwijderen