In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 15 september 2012

zaterdag 15 september 2012

Vandaag is de dag van het eerste kinderpartijtje van Aimée. Eerst moest ze nog wel naar zwemles en de eerste keer met kleren aan zwemmen.

Rob brengt Elynn alvast naar oma Annie, zodat ik een beetje kan opruimen. Cup cakes kan bakken en alvast wat klaar zetten.

Aimée heeft goed gezwommen en mag over 2 weken afzwemmen. Trots op mijn grote moppie.

Vandaag gelukkig veel hulp bij het partijtje. Mijn vriendin Jacqueline en haar moeder, mijn zus en mijn moeder.

Aimée heeft 6 kindjes uitgenodigd en vanaf half 2 tot half 5 is het 1 groot feest. Volgens mij heeft iedereen zich prima vermaakt en ook Aimée vond het ontzettend gezellig.

Rob z'n ouders komen daarna Elynn thuis brengen en we bestellen wat eten.

Elynn gaat rond half 8 naar bed. Rob gaat even een biertje drinken bij de buurman.

Ik hoor op een gegeven moment Elynn hoesten en het lijkt alsof ze spuugt. Ik loop snel naar d'r kamer en inderdaad ze ligt in de spuug. Ze blijft gewoon liggen en wil verder slapen. Ik bel snel Rob of hij wilt helpen en zet de sondepomp uit.

Elynn onder de douche en het bed gauw verschonen. als Elynn in bed ligt gaat Rob weer naar de buurman en breng ik Aimée naar bed.
Ik ga nog een keer bij Elynn kijken en als ik wegloop begint ze weer te spugen. Weer omkleden en bed verschonen. Ik besluit de sondevoeding vanavond niet meer aan te sluiten.

Wel even schrikken waarom ze nu opeens moet spugen. Ze is de laatste dagen wel erg verkouden en heeft een vervelende hoest, maar heeft geen koorts.
Ik hoop dat het de verdere avond en nacht goed met haar gaat en dat ze niet meer hoeft te spugen.

Morgen gaan Rob en ik eindelijk naar de musical Soldaat van Oranje. Kaartjes zijn in april al gekocht wel met annuleringsverzekering. Ik ben benieuwd en heb er zin in.

2 opmerkingen:

  1. Wens voor jullie een rustige nacht, dat Elynn lekker slaapt en niet meer hoeft te spugen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen! Hoop voor korte tijd?
    Gr martijn

    BeantwoordenVerwijderen