In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

maandag 10 september 2012

We zijn thuis

Gisteravond vertelde de nachtzuster dat Elynn morgen om 3 uur de laatste antibiotica gift krijgt en dat we daarna naar huis mogen. Ze heeft het daarna voor de zekerheid nog nagerekend maar het klopte echt.

Dat zou fijn zijn toch een nacht eerder thuis.

Vanochtend is Elynn nog geprikt door het lab. Oma Rini heeft op Elynn gepast, terwijl ik even naar mijn werk ben geweest. Ik voelde me nog steeds niet erg lekker. Ik had vandaag ook weer een gesprek met de bedrijfsarts.

Rond 2 uur was ik weer in het ziekenhuis. Elynn was lekker aan het puzzelen. De laatste antibiotica hing er inmiddels aan.

Toen we weg mochten heeft opa Joop ons langs gehaald. Rob was namelijk met zijn werkbus en hebben we bij opa en oma gegeten. Ook fijn om Aimée weer te zien.

Na het eten direct naar huis. Elynn eindelijk weer douche en daarna naar bed. Ook Aimée vroeg naar bed.

Heerlijk om weer thuis te zijn. Vrijdag hebben we een afspraak met de Oncoloog en moet er weer bloed geprikt worden en volgende week vrijdag de 21ste begint als alles goed is kuur 12.

1 opmerking:

  1. Wat fijn nieuws dat jullie weer thuis zijn en
    leuke foto's van mooie meiden.

    Tot lezens,

    Lenie (Lekkerkerk)

    BeantwoordenVerwijderen