In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 23 september 2012

zondag 23 september 2012

Vannacht kon ik niet in slaap komen.Ik heb wat spullen in de slaapkamer opgeruimd en dingen weggegooid waar we toch niks meer mee doen. Foto's bekeken die ik nog steeds moet inplakken. Fotoboeken van 2010 en 2011 gekeken en even een flink zitten huilen.
Toen toch maar gaan slapen.

Aimée was alweer vroeg naast me in bed komen liggen. Ik begreep van Rob dat Elynn om half 5 al wakker was en haar hele bedje nat was.

Vanochtend met Aimée, mijn zus en 3 neefjes gezwommen. Ik wilde met Aimée nog even oefenen maar daar had ze zelf niet zo'n zin in. Ik vertrouw er maar op dat het woensdag gewoon goed gaat en dat ze er klaar voor is anders had ze niet mogen afzwemmen lijkt mij.

Tegen 1 uur werden we door oma Annie en opa Joop opgehaald en gingen we richting AMC.
In de kamer van Elynn was het donker en lag ze lekker te slapen. Ook Rob was even lekker ingedut.
's middags kregen we nog bezoek van Elynn d'r vriendinnetje Maicylyn en haar grote zus Myquela en haar ouders. Super lief en gezellig alleen Elynn had niet echt rust in d'r kont en wilde rondjes lopen.

Elynn was ondanks een paar huilbuitjes best vrolijk en was weer tegen iedereen lekker aan het babbelen.

Nu ligt ze lekker op haar bedje,maar nog wel met haar oogjes openen.
Ik ben ook moe dus hopelijk kan ik vanavond wel op tijd mijn ogen sluiten.

1 opmerking:

  1. Veel sterkte komende dagen, ik zal het blog blijven volgen over hoe ze er zich weer door heen slaat. Ik hoop natuurlijk op het beste.

    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen