In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 30 september 2012

Zaterdag 29-9-2012 De Efteling

We zijn vroeg wakker. Elynn heeft las van slijm en daarbij komt deze ochtend ook spuug mee. Gelukkig valt het allemaal mee. We kleden ons aan en gaan ontbijten. Ook nu is Elynn niet lekker en blijft in haar kinderwagen zitten.

Als we weer op de kamer zijn wilt Elynn slapen. Rob blijft met Elynn op de kamer en ik en Aimée gaan naar de Efteling. Als je in het hotel verblijft mag je een half uur eerder het park op.
Aimée en ik gaan direct naar de attratie Droomvlucht. Aimée vindt het allemaal prachtig en wilt nog een keer.


Omdat het nog zo vroeg is hoeven we bij alle attracties niet lang te wachten. De Pirana vindt ze helemaal geweldig en gelukkig zijn we niet nat geworden. Als we weer er uit zijn kijk ik op mijn telefoon en zie ik dat Rob gebeld heeft. Elynn is wakker geworden en hij is onderweg naar het park.

We ontmoeten elkaar bij Carnival festival en gaan daarin. Elynn vindt het hartstikke leuk en kijkt haar ogen uit.

Daarna gaan we het Sprookjesbos in. Als we bij de Sprookjesboom zijn wordt Rob gebeld. Het is de receptie en er zijn 3 kaarten vrijgekomen voor de musical van vanmiddag. Helemaal blij. We gaan eerst pannenkoeken eten om vervolgens de kaarten te gaan ophalen.

Elynn blijft in de wagen zitten en wilt niks eten.

Als we bij de gastenservice aankomen voor de kaarten blijkt de musical al te zijn begonnen. Echt de tranen sprongen in mijn ogen. Gelukkig mogen we toch de zaal in om nog 3 kwart van de show te bekijken.

Elynn vint het leuk en klapt ook af en toe.
 Wel is ze nog misselijk en moet ze toch wat spugen helaas.
 Na de show gaat Rob met Elynn naar buiten en gaat Aimée nog met Roodkapje op de foto. De wolf vindt ze veel te eng en durft echt niet met hem op de foto.
Als we weer buiten aankomen lopen we door de souvenirwinkel en mogen de meiden wat leuks uitkiezen. Elynn kiest lipgloss. Aimée kan niet kiezen. Uiteindelijk wordt het een mooie jurk van Assepoester en een kroontje.

We lopen terug naar het hotel en gaan nog wat op de kamer liggen en TV kijken. De hele dag sprookjes van de Efteling op tv. Aimée wilt gelijk de mooie jurk aan en is lekker met de handpoppen aan het spelen.
Ik ga nog even met Elynn in het mooie bad zitten.

 Bij het avondeten gaat Elynn weer de kinderwagen niet uit.
Na het avondeten gaan we weer direct naar de kamer en sluiten we Elynn weer aan op de sondevoeding met ORS.

De meiden vallen snel in slaap en ook Rob ligt al gauw te snurken.

Ik zit nog te malen en ben verdrietig. Ik vind het zo erg dat Elynn het moeilijk heeft en nu niet echt kan genieten van het weekend.
Ook had ik verwacht dat er meer voor de meiden georganiseerd zou zijn dit weekend bijvoorbeeld een ontmoeting met Pardoes of de sprookjesboomfiguren. Misschien verkleden en rondlopen als prinsesjes.
Aan de andere kant nu maar goed ook dat het niet gedaan is, want je had daar Elynn nu toch niet blij meegemaakt.

Elynn had de laatste chemokuren helemaal geen last meer van misselijkheid e.d. Doordat Elynn nu 3 jaar is geworden is de chemodosis ook verhoogd dus logisch dat ze niet lekker is. Helaas wisten wij dit niet van te voren waardoor we dit weekend hadden doorgegeven aan Make a Wish.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten