In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 10 juli 2012

Aplasie

Het is duidelijk te merken en te zien dat Elynn in aplasie zit. Ze ziet er wit, is wat duf, de blauwe plekken komen tevoorschijn en de temperatuur begint weer op te lopen.

Meestal betekent het bij Elynn dat ze laag in HB zit en ze een bloedtransfusie nodig heeft. Morgen moet ze weer bloed prikken. Als de temperatuur vanmiddag weer oploopt boven 38,5 graden moet ik toch echt contact opgaan nemen met het AMC. Verder gaat het wel goed met Elynn. Ze is niet ziek, hoeft niet te spugen en is niet aan de diarree.

Weekend was lekker. Zaterdag bij schoonouders in de tuin gezeten en geBBQ. Was wel erg moe. Zondag naar Rob z'n oma geweest en 's middags met Aimée, mijn zus en kids en mijn broertje, Laura en Nina naar het Aviodrome geweest. Het was erg leuk en we hebben ons vermaakt.

Maandag ben ik weer 2 uurtjes op mijn werk geweest en Elynn bij mijn moeder geweest.

Ook heeft inmiddels Opa Pascal ons weekendje weg geboekt. We gaan definitief naar Scheveningen. Een hotel vlak bij het strand. Nu hopen op mooi weer. Hebben er nu al zin in. Kunnen we even energie opladen en goed om even met z'n vieren weg te zijn al is het maar voor 3 dagen.

We hebben kortingsbonnen voor Sealife dus kunnen we daarheen.We willen waarschijnlijk ook naar Mardurodam. Alleen daar nog geen kortingsbonnen voor kunnen vinden. Als iemand toevallig nog bonnen heeft liggen en deze niet gaat gebruiken. Wij houden ons aanbevolen. Ons emailadres is knoeierd@gmail.com.

Met aimée gaat het opzich goed. Vandaag laatste dag van de feestweek op school. Vandaag is er circus en gaan ze kunstjes doen. Om 2 uur mogen de ouders komen kijken. Ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten