In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 14 juli 2012

zaterdag 14 juli 2012

Ben vanochtend laat wakker. Ik was ook weer veel te laat naar bed gegaan. Aimée ligt inmiddels ookal naast me.

Om 11 uur komt oma Annie ons ophalen om naar zwemles te gaan. Al contact gehad met Rob en het gaat goed met Elynn. Ze mocht even los en zijn ze naar de speelkamer op de Onco afdeling gegaan. Het is rustig op de Onco afdeling dus geen probleem.

Als Aimee aan het zwemmen is gaan we even het dorp in. Ik koop bij de Hema wat stickers voor elynn en een kleurboek. Dan heeft ze wat meer te doen als ze d'r kamer weer niet afmag.

Na het zwemmen halen we opa Joop op en gaan we richting AMC. Elynn slaapt als we aankomen.
Rob is blij. We eten eerst een broodje op de gang en rob gaat even een peukje roken en Aimée en oma gaan naar de speelkamer.

Ik ga in Elynn d'r kamer zitten. Ze ligt echt heerlijk te slapen. Als ze wakker wordt wil ze gelijk uit bed. Ik geef haar de stickers en kleurboek en ze gaat aan het bureau zitten. Hier is ze echt een hele tijd druk meebezig en vermaakt zich er prima mee.

Ik ga ook nog even met Aimee knutselen op de Onco afdeling. Er hebben veel kindjes pech daar die toch ook koorts hebben gekregen en ook aan de antibioticakuur moeten.

Rond 5 uur gaan we weer richting huis. Rob blijft weer een nacht bij Elynn. Aimée en ik gaan naar oma Rini en opa Pascal en gaan daar lekker kaasfondue eten. Aimée en ik vinden dat erg lekker maar Rob niet want die lust geen kaas. Dus nu kunnen we het lekker eten.

Na de koffie worden we lopend thuis gebracht en onderweg eten we lekker nog een ijsje. Het is laat voordat Aimée op haar bedje ligt.

Morgen gaan we zwemmen met mijn zus en kids en broertje en Laura en Nina. Daarna weer richting Amc. Morgen neem ik het voor een nachtje weer over. Rob is het inmiddels ook wel zat.

Met Elynn gaat het gelukkig helemaal goed. Geen koorts meer, geen pijn, geen diarree en ze hoeft niet te spugen.

Aimée viel net wel weer keihard op haar knietjes en ze had nog een dikke knie. Arme meid. Ze mist d'r papa en zusje heel erg.

Aimée is al heel erg bezig met haar verjaardag en haar 1e verjaardagspartijtje. Het duurt alleen nog hartstikke lang. Ze wordt op 1 september 5 jaar. Wel leuk om te horen hoe ze het allemaal voor zich ziet en is het al helemaal aan het bedenken. Spannend voor haar allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten