In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 5 juli 2012

donderdag 5 juli

Weer te laat naar bed gegaan en ben 's ochtend erg moe. Aimée ligt al tussen ons in als Elynn wakker wordt. Rob moet eruit van mij. Ik blijf nog even in bed liggen met Aimée.

Vandaag mag ze met pyama aan naar school waar ze ontbijt hebben en ochtendgymnastiek gaan doen.
Aimée wilt al vroeg naar school. Er hangen allemaal slingers op het schoolplein en er is een podiumpje en er wordt muziek gedraaid.

Ik wordt aangesproken door een mevrouw die haar hond aan het uit laten is. Ze vraagt hoe het met mijn dochter gaat. Beleefd geef ik antwoord. Volgens mij ben ik al eens eerder aangesproken door deze mevrouw maar ik ken haar niet. Aimée is erg vrolijk tot het afscheid. Ze moet toch weer huilen. Gelukkig helpt een bekende moeder voor haar mee in haar klas dus die neemt haar aan de hand mee om te gaan zwaaien. Als ik wegloop komt eruit de boxen het liedje van K3 Ik heb je lief. Ik heb even flink moeten slikken en loop gauw naar de bushalte.

Vandaag weer 2 uur op mijn werk zijn. Het gaat en het is niet druk dus het scheelt een hoeveelheid aan vragen. Gelukkig lezen de meeste het webblog dus ze zijn lekker op de hoogte. Eindelijk door mijn mails heen. Ik heb ze nog niet gelezen en heb zelf wat werk getoetst van een collega.

Ik ben om half 2 thuis. Rob gaat vandaag met Elynn naar het AMC. Ze wordt om half 2 daar verwacht. Als ik het huis binnenkom rent Elynn naar me toe. Is Rob een uur eerder gegaan en zijn ze dus alweer thuis.

Hij vertelde dat een meisje en haar moeder op de afdeling waren om de laatste kraal het bloemetje te halen van einde behandeling. Het meisje is bijna 2 maanden jonger dan Elynn en had ook een hersentumor. Deze hadden ze voor 95% kunnen verwijderen met operatie en de rest met chemo en voor bestralingen zijn ze in Zwitserland geweest. Nu zijn ze dus klaar. Wel blijft het spannend en blijf ze elke 3 maanden onder controle.
Leuk dat Rob ze nog even gezien heeft.

Veel kindjes van het begin dat wij op deze afdeling kwamen zijn inmiddels klaar met de behandeling of gaan bv naar Amerika of zijn inmiddels overleden. Daarna zijn er alweer heel veel nieuwe voor binnengekomen. Wij hebben al een beetje geaccepteerd dat het voor ons nog heel lang zal duren.

Rob vult het zwembadje buiten. Ik haal Aimée op. Ze is vrolijk en heeft het leuk gehad. Helaas krijgen we een plensbui over ons heen. We zijn kletsnat als we thuis komen. Elynn heeft in die tijd even in het zwembadje gezeten en ze vond het heerlijk.

Als het stop met regenen wilt Aimée in het zwembadje. Ze vindt het leuk om te pesten dus ze roept me en wilt me natmaken. Ik ben toch al nat dus ik stap in het badje en ze spetter me nat. Ze vindt het helemaal prachtig en heeft een schrik. Later gaat Rob ook nog even in het badje.

Met Elynn gaat het verder gewoon goed.

Na het eten ga ik sporten en als ik terug kom is Aimée nog beneden en breng haar daarna gelijk naar bed.

Morgen braderie en BBQ op school. Daarvoor eerst nog naar het AMC voor de laatste chemo en het gesprek met de klinisch geneticus.

1 opmerking:

  1. Het heeft hier maar 3 druppels geregend. Micchien moet ik ook maar een badje kopen? Verder wens ik jullie weer eens heel veel succes met de behandeling, wat kun je anders zeggen? Victor

    BeantwoordenVerwijderen