In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 3 juli 2012

Laatste dag van de opname

Elynn is deze ochtend weer rond 8 uur wakker. Ik ga snel douchen en daarna kleed ik Elynn aan.
We gaan aan de tafel in de gang ontbijten.

Na het ontbijt wordt er bloed geprikt om te bepalen hoe hoog de trombos zijn. Als ze meer zijn dan 80 dan krijgt ze na vandaag nog 3x chemo in d'r hoofd. Net zoals alle kuren daarvoor.

De chemo wordt al om 10 uur aangehangen. Ook de chemo in d'r hoofd wordt al snel ingespoten.

Elynn loopt lekker rond op de afdeling of lijkt een filmpje op de tv.

Ook gaat ze even met de vrijwilligsters nieuwe spelletjes en puzzels openmaken en spelen.

Om 1 uur is ze helemaal klaar en als de naald er uit gehaald wordt gaan we snel weg.
We zijn om half 2 thuis. Ruim optijd om Aimée van school af te halen.

Ze is blij om ons te zien. Alleen bij het verlaten van het schoolplein zeg ik tegen Aimée dat ze aan de kant moet voor een fietser en is ze boos op mij omdat zij eerder was. Dus ze wilde niet naast me naar huis lopen.

Als we thuis zijn gaan we naar de kamer van Aimée en gaan we de kaarten op haar kastdeur plakken. Ook krijgt ze een barbiepop die ze erg graag wilde. Even tijd samen met mijn dochter en haar even verwennen.

.
We eten vanavond bij Oma Annie en Opa Joop. We hebben allebei geen zin om eten te koken en de meiden vinden het altijd erg leuk daar.

Inmiddels slaapt Elynn heerlijk nadat ze lekker gedoucht heeft.
Nog 3 x terug naar AMC voor chemo. De trombos waren 283 en vrijdag ook afspraak met de klinisch geneticus.

Nu in iedergeval weer lekker thuis en slapen in mijn eigen bed.
Ook weer goed voor Aimée dat we thuis zijn want de afgelopen dagen heeft ze weer gehuild op school bij het afscheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten