In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 29 juli 2012

zondag 29 juli 2012

Vanochtend vroeg wakker. Aimee kwam lekker tegen me aanliggen. Ze heeft even de warmte en knuffels van mama nodig. Gisteravond begon Aimee steeds te huilen dat ze voor altijd bij mama wilde blijven en blijven wonen. Hahaha dit staat nu zwart op wit dus dat kan ik lekker tegen haar gebruiken over 20 jaar ofzo.

Na het ontbijt hebben we de kamer opgeruimd en zijn we naar het Amc gelopen. Goh nu ik het aan het schrijven ben, ben ik alweer vergeten wat we vanochtend hebben gedaan. Nou in iedergeval niet heel veel. Elynn kreeg vandaag nog 3 chemo's.

Vanochtend nog bloed geprikt.

Opa Joop en Oma Annie zijn 's middags nog langs geweest. Elynn heeft nadat alle chemo's waren ingelopen nog heerlijk over de afdeling gerend.

We moeten Elynn afleren dat ze niet iedereen een tik moet geven als ze langsloopt, want niet iedereen is er van gediend. Ze is zo ondeugend en voor haar is het meer een spelletje maar toch. Dus dat wordt weer een leuke klus.

Als verrassing kwamen opa Pascal en oma Rini met avondeten dus we hebben heerlijk gegeten.

Daarna nog even een spelletje gespeeld en toen was ze moe. Ze ligt nu al lekker te slapen.

Morgen komt oma Rini al vroeg, want ik ga weer naar mijn werk. Ook heb ik morgen weer een gesprek met de bedrijfsarts.
Dus dit wordt de eerste keer dat ik Elynn achterlaat bij iemand anders dan bij papa, maar dat zal wel helemaal goed komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten