In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 22 juli 2012

Weekend Scheveningen

Wat hebben we een heerlijk weekend achter de rug. Hotel lag op een top lokatie. We hadden een familiekamer dus de kinderen hadden een eigen kamer. We hebben heerlijk weer gehad. Kids schandalig verwend. Heerlijk met de voetjes in het water. In de draaimolen geweest. Zaterdag zijn we naar Sea life geweest. Heerlijk uit eten geweest.

Zaterdagavond toen de meiden op bed lagen ben ik in mijn eentje naar de musical Wicked geweest. Ik was al een keer geweest, maar wilde graag Chantal Janzen als Glinda zien spelen. Helaas alleen weer pech gehad geen Chantal, maar toch weer genoten van de musical. Ik ben echt een musical fan dus ben blij dat ik nog een kans had te gaan en Rob bij de meiden bleef. Ondanks de mooie voorstelling en ik erg genoten had werd ik de terugweg erg verdrietig. Balen om de situatie en de lange weg die we nog te gaan hebben.

Zondag uitgecheckt en zijn we nog naar Madurodam geweest. 's Middags gebbq bij Rob zijn zus.

We zijn weer heerlijk opgeladen en het was zeker ook erg lekker voor de meiden even een andere omgeving.

Hier een paar foto's van het weekend.

Ons Hotel




Uitzicht vanuit hotelkamer






SeaLife

Aimée de Piraat
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten