In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 1 juli 2012

zondag 1 juli 2012

Vanochtend zijn we vroeg wakker. Rob laat me weten dat Elynn nog slaapt.

Ik en Aimee gaan ontbijten. Als we klaar zijn belt Rob dat hij en Elynn even naar het RMD huis komen.

Ik ruim alvast de kamer op. Rob belt dat hij voor de deur staat.
Rob en Elynn moeten nog ontbijten.
Nadat zij ook ontbeten hebben ruimen we de kamer helemaal op en pakken de tas en checken uit het RMD huis.

Op de afdeling is Elynn verdrietig en boos. Ze wilt naar de speeltuin. Ook Aimee huilt want die heeft zich gestoten aan de deur. Gezellig 2 huilende kinderen. Na een tijdje gaat het met Elynn wel goed. Aimee blijft eigenlijk de hele dag huilerig.

's middag komen opa en oma op visite. Na de lunch gaat Elynn weer even slapen.
Aimee knutselt en speelt spelletjes met oma.

rond half 3 komen mijn zus, marcel en 3 van de 4 neefjes op bezoek.

Met Aimee, mijn zus, Luke en Ryan gaan we naar de Cinemmma. Cars 2 draait dit is verlopig de laatste keer dat er een film draait helaas.

Aimee is huilerig ze laat steeds iets vallen en kan het vervolgens niet vinden. Na de pauze heeft ze bijna de hele tijd gehuild.
Als we om 5 uur weer op de afdeling komen is Elynn weer lekker vrolijk wakker.

We krijgen 2 borden patat en frikandel. Elynn eet niets. Aimee weinig. Daarna gaan Rob en Aimee naar huis. Aimee blijft vanavond bij oma slapen.

Rond 6 uur komen mijn moeder en Pascal. Ze hebben eten mee. Heerlijke spinazie salade met geitenkaas.

Na het eten gaat Elynn naar bed. Na 1 aflevering van Dora valt ze in slaap. Vandaag voor haar verder een goede dag. Nog steeds niet misselijk geweest.

Morgen is het weer maandag en dan loopt de afdeling weer vol met personeel. Verder komt mijn moeder ons gezelschap houden. Rob gaat morgen werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten