In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

maandag 30 juli 2012

Maandag 30 juli 2012

Vanmorgen is Elynn weer erg vroeg wakker. Uiteindelijk toch maar tv aan. Als Elynn d'r kamergenootje ook een beetje wakker is en zijn moeder gedoucht heeft ga ik douchen.

Na het ontbijt staat oma Rini al op de gang. Ik ga vandaag weer naar mijn werk dus past mijn moeder voor het eerst in het zkhs op.

Elynn mag los en mag even mee naar buiten. Ik ga naar mijn werk.

Ik heb vandaag weer een gesprek met de bedrijfarts. Als het over Elynn gaat dan kan ik het opzich droog houden. Maar als ze vraagt hoe het met mij gaat hou ik het nooit droog. Ik heb heel veel verdriet en hou me in deze situatie staande zoals het gaat maar er moet niet teveel gebeuren of tegenslagen komen.
Ik ga wel proberen de uren uit te breiden en ook wat inhoudelijk werk te doen.
Vandaag hou ik het na 2 uurtjes voor gezien.

Als ik aankom op de afdeling zit Elynn stickers te plakken. Ze had een kadootje over de post gekregen en Aimee ook.

De chemo zit eral bijna in en de prik in d'r hoofd heeft ze ookal gehad. Rond half 3 mag ze gelukkig weer los. We brengen oma naar de bus. Als we op de bus aan het wachten zijn belt papa dat hij op de kamer is en we elkaar waarschijnlijk net hebben mis gelopen.

Ook de pm-er komt de kralenketting aan vullen en later vraag ik haar of ze ons wil opgeven voor stichting gaandeweg. Deze stichting organiseert en bekostigt korte vakanties voor gezinnen met een kind met kanker in Nederland.

Rob loopt een flink aantal rondjes met Elynn. Ze heeft trouwens vandaag niet veel tikken uitgedeeld.

Na het avondeten wilt ze op haar bed tv kijken. Ik dut in op de bank ernaast. Inmiddels slaapt ze alweer.

Morgen laatste opnamedag en dan 's middags lekker naar huis.

2 opmerkingen:

  1. Dat je je staande houdt is al bewonderenswaardig. Het was goed je vandaag te zien. Groetjes, Victor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie doen het super!!! Heb heel veel respect voor jullie!!! Xxx Monique

    BeantwoordenVerwijderen