In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

maandag 16 juli 2012

Verrassing en Thomas de stoomlocomotief

Vanmorgen kwam Rob om bij Elynn te blijven, want ik ging naar mijn werk. Het gaat gelukkig goed met Elynn. Het is alleen afwachten tot wij te horen krijgen dat we weg mogen.

Gister vertelde al een verpleegkundige dat er 2 antibiotica's gestopt waren.

Na mijn werk ging ik naar huis. Ik zou vanmiddag met Aimée en nichtje Nina en Laura naar de musical Thomas de stoomlocomotief gaan.

In de bus met Rob aan het smsen. Wanneer ik voor het huis kom staat Aimée me op te wachten dat ze een verrassing voor me heeft. Ik kom de kamer binnen lopen en wie zitten daar........... Elynn en Rob.

Nou zeker een verrassing en wat een leuke. Ik ging eral helemaal vanuit dat ze woensdags naar huis mocht maar gelukkig hebben de artsen besloten dat ze vandaag naar huis mocht.

Vrij snel werden Aimée en ik opgehaald om naar Hilversum te gaan.

Aimée heeft genoten en ook weer met (bijna) iedereen op de foto geweest.

Elynn heeft net nog lekker gedoucht wat ze in het zkhs niet mag omdat ze aangeprikt is mag haar borst niet nat worden en ze ligt nu lekker te slapen in haar eigen bedje.

Wat fijn we zijn weer compleet.

Hier een paar foto's van Thomas de stoomlocomotief.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten