In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 31 juli 2012

We zijn lekker thuis

Vanochtend is Elynn al weer vroeg wakker. Als ik klaar ben met douchen en Elynn wil aankleden is haar bedje nat. Haar luier zou wel helemaal vol zijn en doorgelekt, maar als ik op de infuuspomp kijk, krijgt ze maar heel weinig vocht toegediend. Dan zie ik dat de infuus weer los zit en het vocht in haar bed is gedruppeld en niet in haar. Wel raar dat er dan geen bloed is teruggekomen.

Ik druk op de alarmknop voor een verpleegster. Verder ziet de sondezak nog helemaal vol uit. Raar er zou toch 350ml uit moeten zijn. Ook de lijn voor de pomp zit met lucht. De pomp doet net alsof hij gewoon pompt en de lijn zit vol. Toch blijkt er over de nacht geen sondevoeding bij Elynn naar binnen is gekomen.

Elynn wilt weer lekker rondjes lopen. Ze zegt iedereen gedag en slaat gelukkig niet meer.

Het lab is ook weer op de afdeling en Elynn vraagt aan de man of ze ook geprikt moet worden en ja dat moet ze. We doen het aan de tafel in de gang. Elynn doet het zo goed en krijgt naast stickers ook een klein kadootje.

Rond 10 uur krijgt ze chemo in d'r hoofd en daarna wordt de chemo aan het infuus aangehangen.

Ome Remco, tante Maaike en Amber en Joeri komen gezellig langs en de meiden worden weer flink verwend.

Rond 2 uur mogen we gelukkig op huis aan. Heerlijk alles is al ingepakt dus gauw naar huis.
Thuis ruim ik wat op maar stort echt helemaal in. Ik ben zo moe en ga even op bed liggen. Rob blijft bij de meiden en tegen de tijd dat het eten klaar is kom ik weer beneden.

Morgen hebben we kunnen afspreken dat we vroeg naar het AMC komen voor de chemo, want we willen daarna naar Pretpark Pony Slagharen met z'n vieren. Rob z'n oma heeft vrijkaartjes gewonnen en heeft deze aan ons gegeven en wij gaan daar morgen gebruik van maken.
Volgens mij wordt het morgen een erg mooie dag.

1 opmerking:

  1. Veel plezier vandaag in slagharen! Het weer zit jullie in ieder geval mee, het is jullie gegund! Groetjes van Sofie, Evelien en Martijn Ligthart

    BeantwoordenVerwijderen