In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 2 augustus 2012

Donderdag 2 augustus 2012

Vanochtend roept Aimee erg vroeg waardoor Elynn natuurlijk ook wakker wordt. Aimee komt bij ons in bed en tegen Elynn vertel ik dat ze nog heel even moet slapen tot de pomp gaat piepen. Ze vind het goed en draait zich om.

Half uurtje later piept de pomp en Elynn roept. Ik ga naar beneden met Elynn.
Vandaag starten we weer met de SDD medicatie. Het gaat er gelukkig makkelijk in en ze heeft niet te spugen.

Om half 12 moeten we op de afdeling zijn. We gaan eerder weg want we moeten nog naar de medische fotograaf voor uiterlijke kenmerken. We moeten eerst nog een pasje laten maken bij de balie.

Bij de fotograaf zijn we snel aan de beurt. Het lijkt wel een echte studio en een fotoshoot alleen moet Elynn nu in d'r onderbroek en hoeft ze niet te lachen. Ze werkt erg goed mee en we zijn snel klaar.

Het is pas 11 uur als we naar de afdeling gaan. De verpleegkundige heeft ons al gezien en wanneer de dokter er ook is kan Elynn aangeprikt worden. Vandaag gaat alles erg snel.

Als Elynn klaar is gaan we richting Almere om wat dingen nog te kopen. Volgende keer kunnen we beter zonder kinderen gaan. Bij elke winkel wilde Aimée ook wat kopen. Ze is de laatste tijd zo erg verwend dat ze blijkbaar denkt dat het altijd zo is. Ze mogen allebei wat uitkiezen en we gaan natuurlijk met veel te veel naar huis.

Op de terugweg rijden we langs collega van Rob en als we dan echt naar huis rijden vallen de meiden in slaap. Als we thuis komen wilt Elynn nog naar bed, want ze is nog moe. Ik leg haar in bed maar uiteindelijk slaapt ze toch niet meer en algauw moet ik haar weer ophalen.

Mijn moeder komt nog even op visite.

Na het eten gaat Elynn douche en naar bed en ga ik een uurtje sporten. Als ik terug kom ligt Aimée ook op bed.

Morgen laatst chemo en zit kuur 10 erop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten