In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 14 augustus 2012

maandag 13-8-12

Vandaag ben ik weer gaan werken en de meiden gingen naar mijn moeder en opa Pascal.

Ik heb vandaag voor het eerst weer een beetje gewerkt, maar voelde nog heel onwennig. Het is natuurlijk ook zo'n 10 maanden geleden dat ik echt gewerkt had.

In de pauze met een collega gezellig koffie gedronken. Toen ik weer op het werk kwam Rob gebeld en gevraagd of hij me na zijn werk kon ophalen. Dat scheelt een uur reistijd ongeveer.

Ik was erg gestressd en hyper toen Rob er bijna was. Wilde helemaal klaar zijn, maar dat lukt niet. Ook had ik langer gewerkt. Het voelde niet goed en duurde heel lang voordat ik weer enigszins rustig en ontspannen was.

De kinderen hadden het leuk gehad bij Oma en Opa. Ze hadden lekker gezwommen in het badje en gevoetbald in de tuin en op het veldje. Mijn moeder had ook gezorgd voor het eten dus hebben we heerlijk thuis gegeten.

Kids wat later naar bed en Rob en ik ook eigenlijk gelijk. Ik was gebroken en viel gauw in slaap. Ik denk dat ik nog slaap in moet halen van het weekje ziekenhuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten