In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zaterdag 18 augustus 2012

zaterdag 18 augustus 2012

Vanochtend zijn de meiden wat later wakker. Rob gaat met Aimée naar zwemles en na zwemles gaan ze verf uitzoeken voor Aimée d'r kamer. Aimée wou graag in haar kamer de lime groene muur de kleur roze hebben.
Ik dacht het wordt een hele zachte lichte kleur roze, maar niet dus knalroze en met de naam disco.

Rob gaat er toch mee aan de slag ondanks de hitte. Eigenlijk wilde ik het doen in de tijd dat Aimée weg is met Oma Rini en Opa Pascal. Zij gaan morgenochtend namelijk met neefje Ryan naar Willingen Duitsland voor 3 dagen om te wandelen. Zo heeft Aimée toch nog een leuk uitje/ korte vakantie.

Aimée wilde de kamer geverfd hebben toen ik laatst aan haar vroeg wat ze graag voor haar verjaardag wilde hebben. Nu is de verrassing er een beetje af nu het al klaar is, maar het ziet er weer top uit. Leuk om te zien dat met een ander kleurtje de kamer er heel anders uit ziet.

In de middag gaan we naar Rob z'n ouder. Het badje staat in de tuin en 's avonds gaan we lekker bbqen.

Met Elynn gaat het eigenlijk goed. Wel begint ze een beetje te stotteren en heeft ze soms moeite om een zin te beginnen. Ik begin het al gelijk te knijpen voor de MRI en de uitslag. Vanmorgen nog een gesprek gehad met mijn moeder hierover.

Ze gaf aan dat ik het los moet laten en dat ik het toch niet kan veranderen. Makkelijk gezegd maar het blijft moeilijk.

Morgenavond gaat Elynn bij Rob z'n ouders slapen. Aimée is dan in Duitsland en gaan Rob en ik uiteten. Even weg met z'n tweetjes.

Morgenochtend wordt Aimée al om 7 uur opgehaald. Ik hoop dat ze het leuk gaat vinden.

1 opmerking:

  1. Succes vandaag! Volgende week maandag zijn wij er als het goed is ook weer even voor een dagje! Tot dan groetjes Sofie Evelien en Martijn

    BeantwoordenVerwijderen