In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

maandag 20 augustus 2012

zondag 19 augustus 2012

Aimée kan niet in slaap komen en uiteindelijk mee bij ons in bed. Het is al veels te laat als ze eindelijk slaapt.
De wekker gaat al om half 7. Oma Rini en opa pascal komen rond 7 uur haar ophalen.

Nog de laatste dingen inpakken en ontbijt maken. Aimée wilt al naar buiten om te kijken of ze er al aankomen en zodra we de deur uitstappen komt de auto voorrijden.

Aimée wordt nu wel verdrietig en moet huilen. We zwaaien haar uit. Ik ga weer mijn bedje in en Rob blijft beneden. In bed laat ik ook een traantje. Blij voor Aimée dat ze nog even lekker een paar dagen weggaat, maar verdrietig dat we dat niet met z'n vieren kunnen.

Rond half 11 roept Elynn of ik wakker wordt dus ik stap uit bed en ga even heerlijk douchen.

Het is veels te warm en we blijven lekker binnen. Alhoewel ik weet niet wat Rob heeft, maar hij gaat op de heetst van de dag de auto uitzuigen en schoonmaken. We hebben de auto al 2 jaar ofzo en dit is de eerste keer volgens mij dat hij dit doet. Wel super fijn natuurlijk. Heerlijk een schone opgeruimde auto.

Eind van de middag brengen we Elynn naar Rob z'n ouders en gaan Rob en ik uiteten. Heerlijk sushi eten met z'n tweetjes.

We gaan laat naar bed. Wel raar hoor een huis zonder kinderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten