In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 9 augustus 2012

Woensdag 8 augustus

Vandaag is het een beetje normale tijd en worden we wakker van de mevrouw die de handdoeken gaat bijvullen. Het is dan 8 uur.

Ik ga snel even douchen en als ik klaar ben hoor ik de sonde pomp piepen.
Elynn wilt tv kijken en gaat gelukkig vandaag wel uit bed. We doen wat puzzels.

Vandaag moet er bloed geprikt worden. Elynn wilt vingerprik. Het zijn alleen wel 6 buisjes. Gelukkig is er genoeg bloed en blijft het bloed stromen zodat alle buisjes vol zijn.

Oma, Opa en Aimée komen langs. Wat fijn om mijn grote meid weer te zien. We gaan even knutselen in de speelkamer en gaan ons inchecken in het RMD huis waar wij 's avonds zullen gaan slapen. Ook doen we een paar boodschappen.

Vandaag komt ook de bieb langs en leen 2 boekjes voor Elynn.

Oma heeft ook een waterkoker meegenomen en Nescafe en thee. Echt super hebben we toch koffie en thee.

Als ze weer weg zijn gaat Elynn slapen en slaapt eigenlijk de hele middag.
Rob komt eind van de middag weer met Aimée.

De dokter komt ook nog langs. Er is nog niets in het bloed gevonden dus waarschijnlijk is het een virus. Haar HB is 5,2 en hoeft dus geen bloedtransfusie. Wel geeft ze aan dat als wij dat zouden willen we het wel mogen aangegeven. Rob en ik geven eigenlijk allebei aan dat we wel denken dat het goed voor haar zal zijn omdat ze erg wit ziet en heel moe is en veel slaapt. De bloedtransfusie zal dan morgen gaan plaatsvinden.

Aimée en Elynn eten samen op bed het avond eten. Elynn eet een paar rijstekorrels. Verder niets. Eten en drinken heeft ze nog steeds geen zin in.

Vanavond komt mijn vriendin Jacqueline langs en ze neemt lekker roti mee.
Heerlijk en ik heb honger. Mmm dat gaat er wel in. Aimée heeft met oma cakejes gebakken dus dat krijgt ze als toetje.

Als Elynn naar bed gaat gaan wij naar beneden en gaat Jacqueline even mee naar het RMD huis. Eerst even de bedden opmaken en dan nog even naar de speeltuin waar Aimée lekker kan spelen.

We brengen Jacqueline naar de auto en gaan naar de kamer. We doen de tv wel aan maar gaan al snel slapen.

Rob blijft vannacht bij Elynn slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten