In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 29 augustus 2012

woensdag 29 augustus

Vanochtend heerlijk uit kunnen slapen. Heerlijk in mijn eigen bedje. Rob is eruit gegaan toen Elynn wakker werd en Aimée lag alweer naast ons dus die lag naast me tv te kijken.

Mijn moeder stuurt een berichtje of Aimée en ik vandaag zin hebben om te zwemmen. Misschien wel goed om even met Aimée lekker te gaan zwemmen. Ze is nog steeds bezig voor haar A diploma en in het weekendje met oma heeft ze heel goed zonder vleugeltjes gezwommen. Daarnaast hebben we weer een paar dagen ziekenhuis achter de rug. Dus misschien wel fijn om wat te gaan doen.

Rob vind het een goed plan en gaat dan alleen met Elynn naar het zkhs.

Het is heerlijk in het buiten zwembad. Aimée gaat lekker van de glijbaan af en zwemt veel onder water. Ook haar buurmeisje is er dus dat is natuurlijk ook hardstikke leuk.

Rond 3 uur zijn we weer thuis. Elynn zit lekker op de bank en heeft de hele dag lekker gegeten en gedronken. Het gaat heel goed. We zijn verbaasd. In het zkhs ging ook alles goed en voorspoedig.

We gaan eten bij Rob z'n zus. Aimée en ik doen tussendoor nog even wat boodschapjes alvast voor de verjaardag.

Ik ben flink verbrand van een paar uurtjes zwembad. Heerlijk toch een beetje vakantiegevoel.

Nog 2x richting AMC. Nog wat meer boodschapjes doen en voorbereidingen voor de verjaardag van de meiden.

Ik heb er zin in!.

Ben benieuwd hoeveel kaarten er nog komen voor de meiden. Ik hoop dat de postbode het zwaar krijgt komende 3 dagen.

Iedereen alvast bedankt voor het sturen van een verjaardagkaart.

Nog geen kaart gestuurd?... Wij zouden het hartstikke leuk vinden voor de meiden als ze veel kaarten ontvangen.

Aimée wordt zaterdag 5 jaar en Elynn zondag 3 jaar.

Bedankt bedankt voor ons een groot plezier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten