In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 26 augustus 2012

zaterdag 25 augustus 2012

Elynn is erg vroeg wakker en wilt tv kijken. Ik ben veels te laat naar bed gegaan en ik ben erg moe.

Elynn kan lekker de ochtend los lopen.

Rob belt rond half 12 dat hij bij het RMD huis staat. Oeps ik ben vergeten het tegen de verpleegster te zeggen. Dus die belt gauw het RMD huis zodat Rob mag inchecken.

Aimée wilt graag nog als groot kado een fotocamara voor haar verjaardag. Rob heeft tijdens Aimée de zwemles in het dorp gekeken maar niets gevonden.

Ik kijk op internet en zie een mooie voor Aimée bij mediamarkt dus gaan we met z'n tweeen naar de arena. Nou het is niet een winkel voor mij en wat een slechte service. De fotocamara was er wel met het rugzakje die je erbij krijgt hadden ze niet, dus moest ik het maar via internet bestellen. Tja leuk maar daar komt ook bezorgkosten bij. De medewerker intereseerde het allemaal niet zo dus zijn we maar weg gegaan. Zonde van mijn energie om me daar helemaal druk over te maken. Gelukkig heeft opa Joop de camara inmiddels besteld. Nu maar hopen dat die voor zaterdag geleverd is.

We zijn nog even de Amsterdamse poort ingegaan en toen richting AMC terug.

Rob z'n ouders waren er. Elynn had lekker geslapen. Chemo's zaten erin behalve die in d'r hoofd. De weekendarts had het erg druk.

Voor het avond eten hebben Aimée en ik een lekker gerecht uit de kantine gehaald en sla en fruit. En tja toen we aan het eten waren was de arts er en moest Elynn naar de behandelkamer.

Aimée ging met Rob en Elynn mee. Ik bleef wel wachten, want het heeft niet zoveel zin om met z'n allen te gaan. Rob vertelde dat het voor het eerst niet gelijk de eerste keer goed ging. Dus moest er 2 x geprikt worden. Gelukkig vind Elynn het niet erg.

Algauw daarna Elynn omgekleed en op bed gelegd en Aimée en ik naar het RMD huis.
Aimée viel rond half 10 in slaap en ik heb nog wat tv gekeken. Wel knallende hoofdpijn.

Vandaag over een week wordt Aimée gewoon alweer 5 jaar en hebben we feest.
Hoop op een mooie dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten