In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 28 augustus 2012

We zijn weer thuis

Heerlijk we zijn weer thuis. De opname zit erop nu nog 3x dagbehandeling en dan zit kuur 11 erop.

Gisteren heb ik gewerkt en is mijn moeder gekomen om op Aimée en Elynn te letten. Alles ging goed en 's middags mocht Elynn lekker los.

Toen ik naar het AMC liep kwamen de meiden en mijn moeder me tegemoet lopen. Ik zag al snel dat Aimée onder 2 tandjes miste.
Toen we weer in het zkhs waren wilde ze ze laten zien, maar bleken ze te zijn weggegooid. Gelukkig heeft oma Rini ze uit de prullenbak gevist.

Rob had 's avonds lekker sushi meegenomen.

We hebben gister een kamergenoot erbij gekregen een jongetje van 1 die heel veel huilt. Zijn moeder spreekt niet zo goed Nederlands dus communicatie is een beetje moeilijk.

Vanmorgen wat later wakker. De zuster was blijkbaar al aan het wachten op geluid uit de kamer, want die stond direct binnen om te wegen en te temperaturen.

Ook moest er weer bloed geprikt vanochtend om te bepalen of de trombo's voldoende zijn voor de extra 3 dagen chemo en dat waren ze vertelde de arts 's middags.

Rob en Aimée kwamen al vroeg en Aimée heeft lekker met kralen een mooie ketting gemaakt en 2 mooie oorbellen.

De kralenketting van Elynn is bijgewerkt. Er kwamen 36 kralen bij.

Elynn zat bij Rob op de bank om een boekje te lezen, maar toen ze van het bankje af wilde was de infuuslijn los geschoten. Ik zei gelijk tegen Rob dat er chemo in zit dus alle kraantjes dicht gedaan. Gelukkig waren er verpleegsters in de buurt om te helpen. Speciale jas aan, handschoenen aan en poeder op de chemo die op de bank en grond was gekomen. Kleren van Elynn uit. Rob snel zijn handen wassen. Het was nog niet eerder gebeurt gelukkig. Ja wel dat de infuus los ging maar niet tijdens de chemo.

Rond half 3 waren we thuis. Pfff we zijn op en erg moe. Er lagen al een aantal verjaardagskaarten op de mat. Snel apart gelegd voor de kinderen. Ook een pakketje binnen gekomen voor de meiden hun verjaardag.

Hier nog een paar foto's van tijdens de kuur.







1 opmerking:

  1. Lieve Rob en Chantal,
    Jullie blog heb ik ontdekt via KanjerGuusje. Ik lees jullie verhalen en hoop zo ontzettend dat alles helemaal goed mag komen. Maar wat ik ook echt MOET zeggen; wat een droppie is Elynn om te zien. Wat een heerlijk meisje en wat een mooie foto's op jullie site. Jullie andere dochtertje Aimée is ook al zo prachtig.
    Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen in deze zware periode. Geniet intens van de mooie momenten, de herinneringen neem je voor altijd mee in je hart. Ik leef met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen