In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

vrijdag 17 augustus 2012

vrijdag 17 augustus 2012

Vanochtend piept de sondepomp om 7 uur. Tja als Elynn er vroeg in ligt dan is de pomp natuurlijk ook vroeg klaar.

We doen de ochtend niet zo heel veel. We proberen wel even Aimée d'r kamer op te ruimen, maar het is zo ontzettend warm.

Rond kwart over 2 belt de Oncoloog met de bloeduitslagen. Elynn is gelukkig uit aplasie alleen de trombo's zijn nog ontzettend laag 45 dus nog steeds oppassen met stoten en vallen. Verder bespreken we volgende week even door. Maandag dus de MRI. Woensdags bloedprikken en dan vrijdags afspraak met de Oncoloog op de poli voor de uitslag en dan als alles goed is de volgende chemokuur.

's middags gaan we naar Oma Rini en Opa Pascal. Zij hebben zwembadje in de tuin en mijn broertje, Laura en nichtje Nina zouden ook komen. Als ik daar ben, bel ik met het AMC dagcentrum voor het tijdstip van a.s. maandag.

Elynn moet zich om 9 uur melden bij het dagcentrum. Gelukkig vroeg in de ochtend. Dat ze vanaf 12 's nachts nuchter moet zijn is niet zo erg want Elynn eet en drinkt toch bijna niets.

Vandaag wel een aantal keren water in de sonde gespoten, omdat Elynn bijna niets drinkt.

Elynn gaat echt een minuutje in het zwembadje en gaat verder in de tuin spelen of binnen boekjes lezen. Om 4 uur is ze moe en wilt gaan slapen. Oma legt haar even op bed. Na het avondeten maak ik haar wakker. Ze moet even 5 minuten bijkomen op mijn schoot maar is daarna weer lekker vrolijk.

Ze gaat een boekje aan nichtje Nina voorlezen.


Elynn is blij om Nina weer te zien. Ze heeft haar alweer 2 weekjes niet gezien.

We gaan daarna snel naar huis, want Elynn is nog steeds wel moe en wil gaan slapen. Als we eenmaal thuis zijn is ze natuurlijk helemaal niet meer moe en nu is ze nog steeds wakker, want ik hoor haar via de babyfoon in haar handen klappen en geluidjes te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten