In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

woensdag 22 augustus 2012

Woensdag 22 augustus 2012

Gisteravond laat is eindelijk mijn grote moppie thuis. Ze heeft het ontzettend leuk gehad en heeft veel praatjes. Ik wil haar naar bed brengen maar ze moet huilen en wilt bij ons slapen. Ze heeft natuurlijk de afgelopen dagen met neefje Ryan in bed geslapen en waarschijnlijk ons ook gemist.
We besluiten maar dat ze lekker tussen ons in komt slapen. Wel afgesproken met Aimée dat als Elynn wakker wordt ik gewoon naar beneden ga en ik haar laat slapen.

De sondepomp begint vandaag al tegen 7 uur te piepen. Dus ik uit bed naar Elynn. We gaan naar beneden.
Tegen 9 uur ga ik me aankleden en kleren voor Elynn pakken. Als ik naar mijn slaapkamer loop hoor ik dat de tv in onze slaapkamer aan is en is Aimée lekker tv aan het kijken.

Vandaag moet er weer bloed geprikt worden of de kuur a.s. vrijdag door kan gaan. Ook vandaag gaat het allemaal hartstikke goed. Als we klaar zijn doen we nog even boodschappen en gaan we naar huis.

Rond 1 uur komt oma Rini langs. Ze wilt weten hoe het met mij gaat en of ik het allemaal nog wel aankan. Het gaat opzich wel goed. Wil het er niet echt over hebben.

's middags komen tante Nicolette en tante Anneke langs. Deze afspraak stond al een aantal maanden. Nicolette is ook 1 september jarig en is dan lekker op vakantie dus vandaar dat ze vandaag kadootjes voor de meiden mee heeft.

Vandaag zou eigenlijk ook het sprookjesconcert on tour zijn in Huizen met Sita. Ik had kaartjes gekocht en de producent benaderd of het mogelijk was dat we voor het concert een soort van meet and greet konden hebben met de cast. Aimée is inmiddels helemaal fan van alle sprookjesmusicals en vooral van Sita en Maud. En Elynn zou ook meekunnen omdat ze niet meer in aplasie is. Helaas bleek het concert te zijn verplaats naar eind oktober. Nu maar hopen dat dan nog alles goed gaat met Elynn.

Ook zus komt gezellig nog even langs.

Na het eten met Aimée kadootjes uitgezocht en besteld voor de decemberactie van Post voor Kanjers. De meiden krijgen elke week zulke ontzettende mooie kaarten dat ik ook wat terug wilde doen.
Zij verzamelen alle gekochte kadootjes en gaan deze in november langs brengen bij een aantal kinderziekenhuizen en kinderhospice.
zie www.2012.postvoorkanjers.nl

Vandaag een goede dag voor Elynn. Ze heeft zelfs al meer gegeten dan de afgelopen weken. En super vrolijk en energie voor 10. Nog 2 spannende nachten tot de uitslag van de MRI. Ik krijg er nu gelijk weer de zenuwen van.

Morgen worden we door de afdeling gebeld of de bloeduitslagen goed zijn en of de kuur vrijdag doorgaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten