In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 5 augustus 2012

Leuk weekend

Zaterdag was het feestje van mijn moeder en Pascal. Ze zijn beiden met pensioen gegaan.

's ochtends eerst nog met Aimée naar zwemles. Als we thuiskomen breng ik Elynn naar bed zodat ze nog even kan slapen.

Rond 3 uur gaan we naar de lokatie waar het feest wordt gehouden. Er zijn al gasten.

Er is een springkussen gehuurd en iemand die schminkt. Elynn mag als eerste. Ze doet het rond haar ogen en is het al gauw zat. Achteraf niet zo slim want Elynn heeft op dit moment geen wenkbrauwen en wimpers dus het gaat haar erg irriteren.

In het begin heeft Elynn het moeilijk. Ze wilt niet dat mensen met haar praten en wilt ergens anders heen. Ze moet huilen.

Er is ook een boot die een rondje gaat varen en als die weer aankomt gaan Elynn en ik er ook in. Ze vindt het fantastisch en geniet.



Na de boottocht gaat het beter met haar. Ze wilt een tijdje binnen zitten en ze gaat met oma Annie even bij het pannenkoekenhuis die ernaast zit kijken. Ook gaat ze af en toe op het springkussen.

Alle kleinkinderen van mijn moeder en Pascal

Aimée mooi geschminkt
Tegen 6 uur gaat Elynn met opa Joop en oma Annie mee naar huis en blijft er ook slapen. Ik loop mee naar de auto om haar gedag te zeggen. Ik heb er gelukkig wel een goed gevoel bij.

Aimée vermaakt zich prima en is eigenlijk alleen maar op het springkussen te vinden en heeft al vriendinnetjes gemaakt.

Tegen half 8 gaan we met de familie naar een Wok restaurant om de middag af te sluiten. Het is gezellig en lekker gegeten. Tegen 10 uur gaan we naar huis.

Het is veels te laat voor Aimée en dat merken we ook 's ochtends als ze om alles boos wordt.

Aimée en ik zijn vandaag 5-8-2012 naar de musical Little Mermaid geweest. Na het ontbijt gaan we eerst even naar Elynn. Het is hartstikke goed gegaan bij opa en oma en ze heeft heerlijk geslapen.

Rob brengt Aimée en mij naar Amsterdam Rai waar de musical speelt en Elynn gaat met opa en oma naar grote oma (Rob z'n oma).


We zijn ruim optijd en we kopen een castalbum en Aimée krijgt een mooi t-shirt. We hebben hele mooie plaatsen en we kunnen het goed zien. Voordat het begint moet Aimée nog wel even huilen dat ze haar papa mist maar verder gaat het goed. Na de pauze duurt het voor Aimée net iets te lang. Ze vindt het jammer dat ze niet met de castleden op de foto mag en geen handtekeningen kan krijgen. Hahaha ze is het een beetje gewend bij andere musicals waar we heen gaan waar ze dat wel doen. (Van Hoorne theaterproducties).

Als het afgelopen is gaan we naar het treinstation Rai. Fijn is dat Rob en Elynn ons ophaalt op station Naarden Bussum.

Net heerlijk gegeten en de kids gaan zo vroeg naar bed.

Gisteravond bij opa en oma heeft Elynn geen sondevoeding gekregen over de nacht. We hadden gehoopt dat ze dan vandaag wat meer zou eten en drinken, maar dat heeft ze eigenlijk helemaal niet gedaan. Rob wilt daarom dat ze vanavond gewoon weer de volledige sondevoeding krijgt van 500ml ipv 350ml.

Morgen ga ik voor het eerst 4 uurtjes op mijn werk proberen. De meiden gaan naar mijn moeder. Elynn zal deze week weer diep in aplasie komen dus het is weer een spannende week. Je merkt dat ze nu al dat ze sneller moe is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten