In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

donderdag 23 augustus 2012

Goed nieuws

Vandaag is het weer de grote schoonmaakdag. Elke keer de dag voor de kuur komt mijn moeder me helpen om het hele huis op orde te brengen. Heerlijk om dan weg te gaan uit een schoon huis en dat de was helemaal bij is.

Vandaag komt ook mijn zus en neefje Nick langs. Zij blijven lunchen.

's middags krijg ik een berichtje van onze vriendin die we hebben leren kennen in het WKZ dat ze wat voor ons geregeld heeft en dat ze me gaat bellen.
Spannend, het blijkt dat ze na mijn vorige blog, contact heeft opgenomen met van Hoorne produkties over het sprookjesconcert on tour. Er zijn nu nieuwe afspraken gemaakt. Heel spannend voor de meiden. Alleen wel hopen dat Elynn dan goed genoeg is en niet in het ziekenhuis ligt. Dus wordt op korte termijn vervolgd.

Tussen 3 en 4 moeten we gebeld worden door de afdeling of de kuur van morgen door gaat. Een paar minuten voor 4 bel ik zelf de afdeling op. De arts zit dan net Elynn d'r uitslagen te bekijken en het is goed, de kuur kan doorgaan. Ik zeg nog tegen de verpleegkundige dat ik het hoop, dat we eerst nog een poli afspraak hebben met de oncoloog en uitslag van de MRI krijgen.

Iets over 4 uur wordt er weer gebeld ik zie 020 staan. Ik zeg het tegen Rob, maar toch neem ik zelf de telefoon op.
Het is een vervangende oncoloog en ze verteld dat morgen de poli afspraak niet doorgaat, omdat onze oncoloog verhinderd is ivm familieomstandigheden. Ik ben best zenuwachtig. Ze zegt gelukkig al gelijk dat ze de MRI beelden hebben bekeken en dat alles stabiel is. Onze oncoloog heeft besloten dat deze kuur doorgaat zoals eerdere protocol, maar dat hij wel al gaat nadenken over vervolgstappen. Morgen mogen we ons gelijk op de afdeling melden en zij komt dan morgen nog even bij ons langs om alles met ons te bespreken.

Het moet even tot me doordringen. Ik ben blij en vertel aan Rob wie ik aan de telefoon had en dat het stabiel is gebleven. Gelukkig scheelt het nu een dag in onzekerheid zitten.

We bellen familie om het nieuws te vertellen.

Dus morgen richting AMC voor kuur 11. Fijn dat we volgende week de verjaardag van de meiden kunnen vieren met een goed gevoel.

2 opmerkingen: