In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

dinsdag 14 augustus 2012

Verjaardagpost voor de meiden

Het duurt nog 2 en een halve week, maar voorbereidingen zijn al in gang.

Gister eindelijk de uitnodigingen op de bus gedaan. Taart is inmiddels ook besteld. Traktaties zijn al klaar.

Ik weet het er kan nog van alles gebeuren. Volgende week maandag MRI en vrijdags de uitslag. Zal de chemokuur wel doorgaan of krijgen we een andere. Maar ons leven staat al stil en dit is toch iets wat ik graag wil vieren. Er blijft een stemmetje in mijn hoofd dat dit wel de laatste verjaardag van Elynn zou kunnen zijn die we kunnen vieren en ja dan moet je wel wat voorbereidingen treffen.

Aimée wordt 1 september 5 jaar en Elynn wordt 2 september 3 jaar. We vieren het gezamenlijk voor familie en vrienden op zaterdag 1 september (ovb dus)

Er komt al druppelsgewijs verjaardagspost binnen. Als er kaartjes komen dan rennen de meiden naar de brievenbus en scheuren de enveloppen open. Ik moet de kaarten dan voorlezen. De verjaardagkaarten hou ik apart en die krijgen ze 1 september.

Het zou leuk zijn als de meiden dit jaar veel verjaardagkaarten krijgen, vandaar nu deze oproep.





1 opmerking:

  1. Ja ik ga kaartjes sturen hoor, leuk!

    Groetjes Danielle (LadyD)

    BeantwoordenVerwijderen