In loving memory Elynn

In loving memory Elynn

zondag 12 augustus 2012

zondag 12 augustus 2012

Gisternacht veel te laat naar bed. Ik kon niet slapen en was nog beneden tv aan het kijken en te computeren.
Toen ik eindelijk sliep werd Aimée wakker dus die kwam naast me liggen en was natuurlijk weer vroeg wakker. Gelukkig gaat zij dan tv kijken en kan ik verder slapen.

Dan hoor ik ineens Elynn roepen. Mama kom je beneden. Het duurt even voordat het tot me doordringt en wanneer ze nog een paar keer roept kom ik uit bed.

Aimée en ik gaan snel naar beneden. Het is net 9 uur geweest en Rob en Elynn zijn al lekker thuis.
Ze is gelijk weer helemaal thuis. Schoenen uit, muts af en op de bank zitten en tv aan op 306 (nickelodeon).

We doen lekker rustig aan. In de middag gaan we naar Rob z'n ouders en gaan daar Bbqen. Rond 4 uur wordt Elynn moe en wilt ze naar bed. Ik leg haar in bed en ze slaapt gelijk.

Ik maak haar rond 6 uur wakker, want we willen zo weg en ze moet vanavond natuurlijk ook slapen. Ze vindt het niet leuk dat ik haar wakker maak en is nog erg moe. Ze moet even wakker worden en ligt nog even tegen me aan op de bank. Gelukkig is ze snel opgeknapt en gaan we op huis aan.

Aimée speelt nog even buiten en Elynn rijgt kralen.

Daarna lekker onder de douche. De huid van Elynn rond de PAC is blauw. Dit hebben we nog niet eerder gezien. Haar trombos waren natuurlijk erg laag toen ze aangeprikt werd dus het zal daar wel door komen, maar het ziet er wel raar uit.

Na het douche lekker naar bed.

Morgen ga ik weer werken en passen oma Rini en opa Pascal op de meiden.

Nu hopen dat Elynn snel opknapt en uit aplasie is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten